.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رضایی گزینه اول جبهه ایستادگی شد


رییس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی ایران اسلامی گفت: در رابطه با اولویت دوم و سوم جبهه ایستادگی برای انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری طی چند روز آینده تصمیم نهایی اتخاذ می‌شود.

به گزارش شمال نیوز ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه "اولویت اول جبهه ایستادگی برای انتخابات ریاست‌جمهوری، محسن رضایی است"، گفت: هنوز نسبت به انتخاب دو نفر دیگر به عنوان اولویت‌های دوم و سوم جبهه ایستادگی تصمیم نهایی گرفته نشده است و این مساله ظرف چند روز آینده مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه "در جلسه گذشته جبهه ایستادگی، اعضای شورای مرکزی برخی نامزدها از جمله قالیباف، باهنر و ولایتی را برای اولویت‌های جبهه ایستادگی مطرح کردند"، افزود: صحبت‌ها و بحث‌هایی در ارتباط با انتخاب دو اولویت دیگر جبهه ایستادگی انجام شده است اما هنوز نتیجه نهایی مشخص نیست.

رییس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی همچنین با بیان اینکه "جلسه‌ای با افراد مطرح شده به عنوان نامزدهای انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری نداشته‌ایم"، گفت: با توجه به برنامه، تیم و گفتمان نامزدهای انتخاباتی در رابطه با اولویت‌های دیگر جبهه ایستادگی تصمیم نهایی اتخاذ می‌شود که طی چند روز آینده اعلام خواهد شد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.443 seconds.